We zijn er dan... - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Wil -Harrie-Mieke-Ans en Lonneke - WaarBenJij.nu We zijn er dan... - Reisverslag uit Wollongong, Australië van Wil -Harrie-Mieke-Ans en Lonneke - WaarBenJij.nu

We zijn er dan...

Door: Wil

Blijf op de hoogte en volg Wil -Harrie-Mieke-Ans en Lonneke

24 Juni 2008 | Australië, Wollongong

Heeey allemaal,

Gisteravond half 8 australische tijd zijn we geland. De familie stond ons op te wachten in het oranje. Daarna naar Max gegaan nog even wat gekletst en wat biertjes achterover geslagen. Daarna naar bed gegaan, een goede nachtrust gehad, weing last van jetlag maar kan nog komen. Morgen gaan Ans, Harry, Mieke en Wil met tante Cor naar de "Dutch club" en ik (Lonneke) ga lekker shoppen met Sue. Foto's komen hopelijk zo snel mogelijk. Tot het volgende bericht!!!

Groetjes Lonneke en de rest.

  • 24 Juni 2008 - 09:46

    Marloes:

    fijn om te horen dat jullie goed zijn aangekomen! :D

    heb een paar dingen van school voor je meegenomen, je had een 7.8 voor pedagogiek haha ;)

    geniet van jullie vakantie daar en ik zal af en toe wel kijken hier :D

    x Marloes

  • 24 Juni 2008 - 11:18

    Femke En Maikel:

    He luitjes,

    Alles goed daar Down under. Blij te horen dat alles goed is gegaan met de vlucht. Wij wensen jullie een hele fijne vakantie toe en doe iedereen daar de groetjes van ons.

    Liefs Femke en Maikel

  • 24 Juni 2008 - 11:42

    Karin Engel:

    fijn dat alles goed is gegaan en dat jullie veilig zijn aangekomen.
    Rustig aan in de dutch club he mannen,
    tot horens
    karin en henk

  • 24 Juni 2008 - 17:39

    Larsieboy:

    Heeey allemaal ik was jullie vergeten een fijne vakantie toe te wensen. Dus dan doe ik het nu op de site een leuke vakantie toegewenst. En ik ben geslaagd voor mijn typexamen. Ik had 120 aanslagen per minuut en ik had de hoogste aantal aanslagen per minuut van de jongens. Het hoogste was 195 aanslagen per minuut. Maar nog een leuke vakantie toegewenst ook voor Ans en Harry. Groeten Lars Corsten.

  • 24 Juni 2008 - 17:52

    Mireille:

    Hallo,

    Goede vlucht gehad?
    Leuk dat ze jullie in het oranje hebben afgehaald. Beetje jammer dat ze dat niet meer aanhoeven.

    Doe ze daar de groeten van mij en Lonneke, niet te veel shoppen he... :D

    Liefs Mireille

  • 24 Juni 2008 - 17:52

    Mireille:

    Hallo,

    Goede vlucht gehad?
    Leuk dat ze jullie in het oranje hebben afgehaald. Beetje jammer dat ze dat niet meer aanhoeven.

    Doe ze daar de groeten van mij en Lonneke, niet te veel shoppen he... :D

    Liefs Mireille

  • 24 Juni 2008 - 21:14

    Roosje:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen.
    Maak er maar een gezellige party van in de Dutch club en lonneke veel plezier met shoppen is overal ter wereld leuk om te doen
    Gr Roosje en Vladimir

  • 25 Juni 2008 - 06:28

    Martin En Lianne:

    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Veel plezier in de Dutch Club en Lonneke veel succes met shoppen.

  • 30 Juni 2008 - 12:03

    Lianne,:

    Hallo allemaal,

    Even een berichtje vanuit Tilburg, Ik zit hier op mijn werk en kijk zo nu en dan naar jullie web-site. Volgens mij moet Lonneke jullie allemaal in de gaten houden. Met ons moeder gaat alles goed, hopelijk met jullie ook. Ik hoop dat jullie nog een fijne vakantie met z,n vijfjes hebben.

    Lianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Wil -Harrie-Mieke-Ans en Lonneke

Wij zijn vrienden van elkaar en hebben veel gemeen. Het leuke is dat wij beide familie hebben in Australie die we gaan bezoeken,maar tevens ook het land verder gaan verkennen. Graag willen wij de thuisblijvers op de hoogte houden van onze reis op deze site veel lees plezier wihamianlo

Actief sinds 23 Juli 2012
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 7686

Voorgaande reizen:

22 Juni 2008 - 20 Juli 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: